Tugi
!NB
Oma ruuterite paigaldamisel palume registreerida need dispetšeri juures, vältimaks võimalikke tehnilisi probleeme.
Kui kadus ära internet:
а) prooviga teha arvutile restart (statistika järgi aitab 90 juhul 100-st).
b) oodake 15 minutit (võimalik, et toimub seadmete vahetamine või sideliini ümberlülitus).
Kui need 2 esimest punkti ei aidanud:
Dispetšer:
Narva - 55 588 874
Narva - 55 501 291 (rus)
e-mail: support@fill.ee
(tehnilised küsimused: ühendamine, väljalülitamine, remonditöötajate väljakutse, avaldused... )
või tuletage meelde, millal te viimati tasusite internetiühenduse eest ...
Pöörake tähelepanu järgmisele infole.
Kaasatakse klient, kes on võla tõttu välja lülitatud,on uuesti ühendatud kui:
*Võla tasumisel sularahas - päeva jooksul.
*Panga kaudu tasumisel - järgmisel tööpäeval pärast võla tasumist.
Raamatupidamine - 55 508 844 alates 9:00 kuni 17:00 tööpäevadel!
e-mail: number@fill.ee
aadress: Rakvere 71 (Megamarket), Narva
(finantsküsimused: Ühenduse seisukord, bilanss, tasumine, liitumine või väljalülimine...)
Administratsioon:
admin - e-mail: admin@fill.ee
(mitmesugused probleemis tehnilises osas ja võrgu töös!)
Aleksei - e-mail: aleksej@fill.ee
(küsimused tarkvara ja riistavara osas)
Üldine e-mail: support@fill.ee
Mitmesugused muud teenused:
alajaotuses – Lisateenused
Reklaami küsimused fill.ee e-mailil: ads@fill.ee
Ühendatavad rajoonid:
alajaotuses – Liitumine Internetiga
!NB
Fill´i võrgust lahtiühendamisel (lõpetamine või lepingu peatamine), palume kirjutada avalduse firma kontorisse aadressil Rakvere 71 (Megamarket), Narva või elektronpostil number@fill.ee . Konfliktide vältimiseks tasu maksmise ja teenuste osutamise suhtes palume oodata vastust, mis on saadetud e-mailile, selle puudumisel aga teha kontrollimiseks kõne raamatupidamisse.