Tugi

!NB
Oma ruuterite paigaldamisel palume registreerida need dispetšeri juures, vältimaks võimalikke tehnilisi probleeme.

Kui kadus ära internet:

а) prooviga teha arvutile restart (statistika järgi aitab 90 juhul 100-st).
b) oodake 15 minutit (võimalik, et toimub seadmete vahetamine või sideliini ümberlülitus).

Kui need 2 esimest punkti ei aidanud:

Dispetšer:
Lahtiolekuajad: E–P. 09:00 - 21:00
+372 555 012 91 (Vene)
E-post: info@fill.ee
(tehnilised küsimused: ühendamine, väljalülitamine, remonditöötajate väljakutse, avaldused... )

 

Kontro:
E–R. 09:00 - 18:00
+372 555 888 74 (Est)
E-post: office@fill.ee

või tuletage meelde, millal te viimati tasusite internetiühenduse eest ... 

Pöörake tähelepanu järgmisele infole.
Kaasatakse klient, kes on võla tõttu välja lülitatud,on uuesti ühendatud kui:
*Võla tasumisel sularahas - päeva jooksul.
*Panga kaudu tasumisel - järgmisel tööpäeval pärast võla tasumist.


Raamatupidamine:
Lahtiolekuajad: E-R. 09:00 - 13:00 ja 14:00 - 18:00
+372 555 08844, +372 555 22 781
Narva, Rakvere 71 (Megamarket), boks 008.
E-post: number@fill.ee

(finantsküsimused: Ühenduse seisukord, bilanss, tasumine, liitumine või väljalülimine...)

Administratsioon:
admin - e-mail: admin@fill.ee
(mitmesugused probleemis tehnilises osas ja võrgu töös!)
Aleksei - e-mail: aleksej@fill.ee
(küsimused tarkvara ja riistavara osas)

Üldine e-mail: support@fill.ee
Mitmesugused muud teenused:
alajaotuses – Lisateenused

Ühendatavad rajoonid:
alajaotuses – Liitumine Internetiga


!NB
Fill´i võrgust lahtiühendamisel (lõpetamine või lepingu peatamine), palume kirjutada avalduse firma kontorisse aadressil Rakvere 71  (Megamarket), Narva või elektronpostil number@fill.ee . Konfliktide vältimiseks tasu maksmise ja teenuste osutamise suhtes palume oodata vastust, mis on saadetud e-mailile, selle puudumisel aga teha kontrollimiseks kõne raamatupidamisse. 

Täitke esialgu liitumisvormi

Teie taotlus on vastu võetud. Me võtame teiega ühendust esimesel võimalusel

Internet + TV
Internet
TV

Saata